Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортен филтър-Причина да ми придърпва??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спортен филтър-Причина да ми придърпва??

    Здравейте колеги,искам да попитам,дали спортния филтър които сложих снощи е причина колата да ми придурпа днес по обяд на 1-ва и 2-ра за сувсем малко,когато беше изтинала.Това стана за 1-ви път днес,и то след като го смех нормалниа филтер с този.До този момент такива признаци нямах????? ?
    CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX


  • #2
    А дросела бутал ли си го?

    Ако не си ето другото обяснение. ЕКУ-то има три адаптивни параметъра които измерят ли веднъж след зануляване, после при промяна на нещо по двигателя като при теб монтиране на спортен филтър се обучават отново адски трудно и след извествно време. Те измерват стойностите на сместа след първата корекция като единия измерва при празен ход, другия при движение и така тези параметри влияят на смесообразуването. Измерената стойност на двата параметъра служи за базов интегратор с долна и горна граница. Това са параметрите FRA и TRA. Те ще се обучат отново когато достигнат измерване на горна или долна граница.

    Просто покарай колата няколко дни да се обучи отново или най-лесно да ги занулиш. Те ще се обучават през първите 30 минути на шофиране, както и на бездействие (празен ход).

    Обикновено след няколко стартирания на двигателя се променят тези стойности при наличие на промяна по елементите на двигателя. За правилно адаптиране на тези параметри състоянието на ламбда сондата трябва да е на ниво.

    Не проспускай възможност причината да е някаква друга манипулация, направена няколко дни преди това. Отиди на диагностика!
    Last edited by oem; d.m.y г., 19:59.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Колега,мерси много !
      CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

      Comment


      • #4
        Според мен един спортен филтър не би дал такова отражение на работата на мотора. Освен ако разбира се е монтиран правилно. Какъв филтър сложи? Такъв за оригинално вграждане в кутията или конус?

        Може да си бутнал нещо покрай сменята на филтър.

        Принципно ако има проблем с тези параметри и тяхното обучение до 4, 5 паления на вдигателия и каране на колата трябва да са се адаптирали. Приблизително казано.

        Така, че утре ако продължава да ти придръпва, то има проблем. И трябва да отидеш на диагностика да видят какво става. Честа причина за придръпване е грешно отчетено количество въздух (дебитомер). Но зависи и какво продръпване е. Да не е дошъл механичен проблем със съединителя например... и да е просто съвпадение.

        Такива неща не могат да се кажат във форума. За това ако продължи така и утре отиди на диагностика.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          филтъра е конус,просто махнах тръбата от стария и сложих конуса
          CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

          Comment


          • #6
            Трябва да го изолираш. Да не дърпа топъл въздух.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Мерси за съветите,колега !
              CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от branny Покажи съобщение
                Мерси за съветите,колега !
                Защо не върнеш сток филтъра и така ще разбереш най-бързо дали от там идва разликата?

                Comment


                • #9
                  Добър съвет колега,но колата ми е в сервиза,щото ми сменят цялото предно окачване.... ;( а и нали колегата горе казва че трябва малко време до като колата се адаптира към спортния...е тои вече е от 3 дена на колата и не ми се иска пак някво подобно адаптиране кум филтъра.Като взема колата от сервиза ще видим дали пак ще дърпа,ако дърпа ще пробвам това което ми предложи със стария оригинален филтър... мерси
                  CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

                  Comment


                  • #10
                    Мен ме съмнява да е от адаптацията, но викам да ти двъхна надежда

                    Ако пак придръпва недей си игра с филтъра ам върви на диагностика. Щото от филтър само няма как да ти придръпва колата. Ако щеш и без филтър я карай все тая. Просто има нещо нередно.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Още едно предположение- при поставяне на филтъра някъде да се е скъсал маркуча след дебитомера. А за адаптиране на дросела може да се пробва и номера с контактния ключ- 90 сек на контакт, 90 сек изгасен, пак 90 сек на контакт и палиш без газ. Оставяш да работи 10мин на място и после...газзззз.
                      Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
                        Още едно предположение- при поставяне на филтъра някъде да се е скъсал маркуча след дебитомера. А за адаптиране на дросела може да се пробва и номера с контактния ключ- 90 сек на контакт, 90 сек изгасен, пак 90 сек на контакт и палиш без газ. Оставяш да работи 10мин на място и после...газзззз.
                        Това не работи! И така не се правят коли. Има си апаратура и хора разбиращи си от работата. Отива в сервиза и готово. Човека ако има проблема все още, то не е от филтъра 100%. И трябва да се види.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Във Варна проработи. Свидетели: KGB и Alfamaniak. Но диагностиката е на първо място.
                          Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                          Comment

                          Working...
                          X